Web Analytics Made Easy - Statcounter

جا دارد نهیبی بر سر مدیران تئاتری کشور زد که اگر در این موارد تجربه کافی و مشاوران درستی ندارند، کار را از سیر و روند سینمایی‌های ارشاد مشق کنند.

به گزارش مشرق، فیلم «برادران لیلا» حلقه محاصره‌ای است برای القای یک وضعیت بغرنج، طولانی و جعلی از شرایط ایران. آنچه که در درام به ظاهر ساده فیلم روستایی به چشم می‌خورد، کاراکترسازی براساس موقعیتی استعاری از ایران کنونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلایی که به پای تمام بی‌کفایتی‌های پدر و برادرانش می‌سوزد و لاجرم درگیر تصمیمات آنها می‌شود؛ زنی است با چشمان منتظر برای ساختن حداقل‌هایی در برون‌رفت از بحران. فرهاد اصلانی که چندی پیش به جمع متهمان پویش «می‌ تو» پیوسته در این فیلم نقش شخصیتی شکست‌خورده و مضمحل را بازی می‌کند.

او نگهداری و نظافت توالت عمومی را در پاساژ لوکسی به عهده دارد که لیلا در آن کارمند اداری است. او از اضافه‌وزنی فاحش رنج می‌برد و چهره برافروخته و باد کرده‌اش نشان از اضمحلالی تدریجی در گردابی از روندهای تو خالی است، مردی که هرازگاهی برای تأمین جیره غذایی خانواده‌اش از خانه پدری غذا می‌دزدد و به امید پسردار شدن هر سال بچه‌دار می‌شود و زنش دختر تازه‌ای برایش می‌زاید.

روستایی با خلق کاراکترها، چند موقعیت را نشانه می‌رود که بسته به خط سیر داستان هرکدام را پرده‌برداری می‌کند، فیلم از درامی‌ ساده با پرهیز از وضعیت‌های ملودرامی‌ و با ضرباهنگی حساب‌شده برخوردار است. اصلانی و توالتی که از آن نگهداری می‌کند، پورصمیمی ‌در نقش بزرگ خانواده، خانوداه‌ای فروپاشیده با گروتسکی مضحک و اساسی بر باد، محمدزاده و سکوتی از منظر بی‌دستوارگی و فروشنده کاری که در برابر عرق ریزانش، با بورژوازی و نئولیبرالیسم روبه‌رو می‌شود، معادی و حس رذیلانه ناموفقی در رسیدن به آمال بورژوایی نوین و درگیری با خرده ایده‌های کلاهبرداری، محمدی و انتلکتی ورزشی از نوع عامه‌گرایانه سر در برف و خواب خرگوشی، مجموعه تمام کاراکترسازی‌ها در واقع بازآفرینی مانیفست جعلی کشوری بی‌سامان است.

بیشتر بخوانید:

چرا فرزندستیزی و پدرستیزی در «برادران لیلا» موج می‌زند؟


 این خاتون برای ما پسرزا نیست!


پورصمیمی‌ دودزده و فرتوت در آرزوی صدرنشینی خنده‌دار خود، ثروت خانوادگی‌شان را به باد می‌دهد و در همین حین، اصلانی همچنان فرزنددار می‌شود و  از مردم در ازای قضای‌حاجت پول می‌گیرد و نان دزدی می‌کند، موقعیتی که از منظر کارگردان روایتگر حاکمیتی بلندپرواز و کوتاه‌قامت در فرآیندی مضحک و البته دهشتناک است و قوه قهریه‌اش روزبه‌روز به هوای فروزان شدن فقط گند بالا می‌آورد و اصطلاح «این خاتون برای ما پسرزا نیست» رابه یاد مخاطب می‌اندازد.

توالت‌داری که دستش در جیب مردم است و حتی برای پسماندگذاری از آنها جیره‌کشی می‌کند، هم معاندتی از سر نگاه‌های چند سویه به حاکمیت ملی کشور است، نماینده طبقه فرودست از همه جا رانده شده.  پرولتاریای ایرانی با نمایندگی محمدزاده و علیدوستی در فیلم، آنها نمایندگان بالقوه طبقه در حال فرونشست متوسط و سقوط کرده‌ای هستند که نگران وضع مملکت خویش از هر جانفشانی بی‌سببی مضایقه نمی‌کند و آخر هم به خاک سیاه می‌نشیند. معادی نماینده اصلاحات در بازی سیاسی کشور است، کسی که تمام تجددش در کلاهبرداری‌های نوین‌تر از نان‌دزدی‌های اصلانی خلاصه می‌شود، کسی که لیلا حتی از سر ناچاری به سویش کشیده می‌شود و با او برای نجات وضع خانواده جلسه می‌گذارد، محمدی اما تلخندی گوشه لب و حتی به دور از قضاوت تصویر برای جمع بلاتکلیف توده ملت است، کسی که آمال و آرزوهای کوچک‌شده‌اش فارغ از ماجرای حلقه کنش اصلی درام جای می‌گیرد و اساسا پتانسیلی بالفعل برای سیاه لشکری پشت هر عقیده اکثریت محوری در زمان است.


 فیلم‌هایی که بوی نا می‌دهد!


در بی‌شمار فیلم‌ها، حتی تصویر شهری و دکور منازل و رنگ دیوارها هم بوی فرسودگی و کهنگی و نا می‌دهد و تصویری در آمیخته از جهانی عقب رانده شده را به تماشاگر القا می‌کند. در حالی‌که سینمای رئالیسم، ‌باید تصویری واقع‌گرایانه و شفاف از موقعیت زمانی جامعه باشد. موضوع جایی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که گونه بازتولید شده رئالیسم در سینما و حتی تئاتر از این رویه در جهت همپوشانی ضعف‌های هنری و فنی اثر بهره می‌برد و باید گفت که رئالیسم سیاه کنونی به مثابه شالی زرین درآمده که نقص‌ها و عیوب اثر را می‌پوشاند و آن را در جایگاهی فراواقعی نسبت به کیفیت درونی خود قرار می‌دهد، برادران لیلا نیز از این امر مستثنا نیست.

فیلم در روندی قابل پیش‌بینی از دید حرفه‌ای و با متدی کاملا عیان پیش می‌رود و اثری کاملا در حد متوسط را بازتاب می‌دهد. ماجرایی که از جانبی مهم‌تر، تن به اگزوتیسم نوین به معنای خرید محتوای ضدوطنی در ازای جایزه می‌دهد و سینماگر را تا حد جایزه‌بگیری برای فروختن ماحصل فرهنگ و خرده‌فرهنگ‌ها در خدمت رسانه تلخ و زهرآلود تنزل می‌دهد. تا جایی‌که وقتی خبر شرکت داده شدن فیلم در کن به گوش می‌رسد، عطای نمایش کشوری اثر را به لقایش می‌فروشد و دسته‌جمعی در توفیق اثر همکار می‌شود که هرچه زهر دارد بریزد و بگزند و نیشتر بزند.

بیشتر بخوانید:

قانون‌شکنان بدون اخذ پروانه نمایش از جشنواره کن به فستیوال مونیخ رفتند/ آیا با این ساختارشکنی مطابق آیین‌نامه برخورد خواهد شد؟


 عملکرد دیرهنگام اما مقبول سازمان سینمایی


امری که به‌واسطه عملکرد دیرهنگام ولی مقبول مدیران سینمایی ارشاد به صادر نکردن پروانه نمایش فیلم منجر می‌شود. جا دارد نهیبی بر سر مدیران تئاتری کشور زد که اگر در این موارد تجربه کافی و مشاوران درستی ندارند، کار را از سیر و روند سینمایی‌های ارشاد مشق کنند. مساله‌ای که اهمیت صدچندان دارد نه نگاه هنرمند و نه رفتارهای خارج از عرف و مضحکانه عوامل فیلم است بلکه باید زمینه سوءاستفاده از شال زرین رئالیسم غیرواقعی، شیادانه و سیاه‌انگارانه برچیده شود و جای آن را رئالیسم منتقدانه واقع‌گرا بگیرد.

رقابت برای چرک کردن واقعیت


جای تعجب ندارد که سازمان سینمایی با رد دیده‌شدن نسخه نهایی فیلم نسبت به محتوای آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کند چرا که برادران لیلا در واقع روایتی تک‌پرده از سلاخی یک بنیان در دستان بی‌کفایت دیوانگان رهیده از قفس است که امبینانس کلی در نهان اصلی‌ترین کاراکتر غیرانسانی و کانسپشوال درام است که خون‌ریزی نمادین‌اش را روی شاهرگ‌های دختری می‌بینیم که وام‌گیرنده نماد محور آن است. در حقیقت لیلا نام همین امبینانس است و برادران لیلا هرکدام بخشی از همین امبینانس خونین.  فیلمی‌که براساس تئوری و تفکرات معاندان شکل گرفته و تصویری غیرواقعی و انتزاعی از ایران را بازتاب می‌دهد و برای عرضه آن از هیچ قانون‌شکنی‌ای دریغ ندارد، حتی دور زدن مجوزهای حضور در جشنواره‌های خارجی!


درحالی‌که سینمای امروز قرار بود تصویری مطابق با تغییر جهت سینمای ایران پس از انقلاب باشد. تغییری برای گریز از بزک‌های عامه‌پسند شبه‌فیلم فارسی با قهرمان‌های زرد و کاراکترهای پوشالی. تغییری که با رئالیسم اجتماعی تطابق دارد. متاسفانه نبود مدیریت صحیح به رقابت حداکثری فیلمسازان جریان خاص برای هرچه چرک نمودن تصویر واقعی از داخل ایران منجر شد. از این طریق طی هشت سال در دولت حسن روحانی عملا خوراک رسانه معاند را با بودجه وزارت ارشاد و سازمان سینمایی تامین کردند.

منبع:روزنامه جام جم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت وزارت ارشاد محمد زاده فرهاد اصلانی دولت حسن روحانی فیلم برادران لیلا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سازمان سینمایی برادران لیلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت چشمگیری در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

برنامه امتحانات نهایی خردادماه

با نزدیک شدن به ایام امتحانات نهایی خردادماه دانش آموزان عبارت و واژه‌های مرتبط با ایام امتحانات به ویژه برنامه امتحانات مورد توجه کسر قابل توجهی از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است که دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها و نیز جامعه دبیران را در بر می‌گیرد.

بنا بر جدول منتشره از سوی وزارت آموزش و پرورش، امتحانات از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

توماج صالحی

در روز‌های گذشته همچنان نام توماج صالحی در کانون توجه کاربران در فضای مجازی قرار داشته است و بسیاری از کاربران پیگیر اخبار و تحولات مرتبط با او هستند.

توماج صالحی خواننده رپ و اعتراضی در ایران است. ترانه‌های رپ او بیشتر ابعاد سیاسی و اعتراضی دارد و بعضاً در متن ترانه هایش توهین‌هایی را علیه مسئولان ارشد نظام مطرح می‌کند.

 

صالحی در ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ به دلیل ترانه هایش بازداشت شد. او همچنین در ۸ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انتشار فیلم‌های اعتراضی و تحریک جوانان به حضور در اعتراضات بار دیگر بازداشت شد. در همین باره، خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه، به‌ نقل از سید محمد موسویان دادستان اصفهان، خبر بازداشت توماج صالحی را تأیید کرد و مدعی شد که او «در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین‌شهر نقش کلیدی داشته است.»

پنجم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر رسید که حکم بدوی محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شده و همین سبب شد تا نام او در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار بگیرد و بسیاری تلاش کنند تا زمینه لغو صدور حکم اعدام برای او را فراهم کنند.

توضیح بیشتر اینکه دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌ تکمیلی محکوم کرده است؛ هرچند این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است

خسرو غفوریان

خسرو غفوریان، نام و نام خانوادگی است که در یک هفته گذشته به شدت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار داشت.

بسیاری از کاربران با تصور اینکه پدر مهران غفوریان بازیگر همان خسرو غفوریان عضو ساواک زمان پهلوی است هجمه‌ای را علیه مهران غفوریان به راه انداختند.

غافل از اینکه نام پدر مهران غفوریان و عضو ساواک تنها تشابه اسمی دارد و دو فرد متفاوت با این نام پیشتر در ایران با این نام زندگی می‌کرده اند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

مهدی غفوریان، برادر مهران غفوریان در واکنش به انتشار ویدیویی یک عضو سابق ساواک به نام پدر آنها گفت: ایشان را نمی‌شناسم و پدر من نیست. پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی خسرو غفوریان بود.

  مسمومیت الکلی پزشکان شیراز

ماجرای تلخ مسمومیت الکلی چند پزشک در شیراز و مرگ و میر ناشی از آن در روز‌های گذشته به یکی از اخبار مهم فضای مجازی تبدیل شد.

تهیه و مصرف الکل غیر استاندارد که به لحاظ شرعی و بهداشتی به شدت مورد نکوهش قرار گرفته آن هم توسط چند پزشک سوالات فراوانی را در ذهن جامعه خلق کرده است.

 طی هفته گذشته در پی انتشار خبری مبنی بر برگزاری یک مهمانی خصوصی در شیراز با حضور مهمانان پزشک، اعلام شد ۲۹ نفر از افراد حاضر در مهمانی دچار مسمومیت الکلی و در بیمارستان بستری شدند.

اخبار منتشرشده از سوی رسانه‌های رسمی تا به امروز، حاکی از آن است که طی این اتفاق، چند تن از مهمانان دچار نارسایی کلیوی شده‌اند، یک پزشک زن فوت شده و یک پزشک دیگر به کما رفته است.

جدول لیگ برتر

با نزدیک شدن به روز‌های پایانی لیگ برتر، جدول لیگ برتر نیز به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

رقابت نزدیک دو تیم پایتخت در کنار تیم سپاهان برای فتح جام سبب شده تا این جدول بیش از پیش در کانون توجهات قرار بگیرد.

پس از پایان هفته بیست و ششم استقلال در صدر قرار دارد و پرسپولیس نیز در رده بعدی قرار دارد. 

اعدام آرمان؛ قاتل غزاله

پس از مدت‌ها گذشت زمان از مرگ غزاله که توسط آرمان عبدالعالی به قتل رسید و نیز اعدام آرمان، با اکران عمومی فیلم بی بدن دوباره نام این دو جوان درگذشته در کانون توجهات قرار گرفته و بسیاری در پی خواندن سرگذشت تلخ این دو هستند.

رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۹۲ آغاز شد و خانواده دختر ۱۹ ساله‌ای به‌نام غزاله خبر ناپدید شدن دخترشان را اعلام کردند اما خیلی زود مشخص شد او آخرین بار به خانه دوستش که پسری ۱۸ ساله به‌نام آرمان بوده رفته است. با دستگیری آرمان، او پس از چند روز به قتل غزاله اعتراف کرد و بازداشت شد. اما مدتی بعد منکر قتل شد و گفت آن روز از غزاله خواستم برای صحبت و خداحافظی به خانه ما بیاید چون می‌خواست برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برود.

آرمان گفت: چون او را دوست داشتم و نمی‌خواستم برود سر این موضوع با هم بحث کردیم اما او از پله‌ها پرت شد و سرش به لبه پله خورد، من هم ترسیدم و جسدش را در یک چمدان گذاشتم و در سطل زباله خیابان انداختم.

بعد از اعترافات آرمان تلاش برای پیداکردن جسد آغاز شد اما این جست‌وجوها راه به جایی نبرد و جسد دختر جوان هنوز هم پیدا نشده است. مدتی بعد آرمان اعترافات قبلی خود را پس گرفت و مدعی شد قتلی مرتکب نشده است. او گفت: غزاله به خانه ما آمده بود که موقع بازگشت در راه‌پله پایش لیز خورد و روی پله‌ها افتاد و جانش را از دست داد. من هم ترسیده بودم، او را بلند کردم و در یک چمدان گذاشتم و نزدیکی سطل زباله رها کردم. من غزاله را نکشتم.

انکارهای آرمان فایده‌ای برای او نداشت، با اینکه او در زمان قتل چند روز تا ۱۸سالگی زمان داشت و هنوز به ۱۸سالگی نرسیده بود، در دادگاه محاکمه و به قصاص محکوم شد. رأی صادرشده مورد تأیید دیوان عالی کشور قرار گرفت و پرونده برای اجرای حکم آماده شد.

مادر غزاله اعلام کرد در صورتی گذشت می‌کند که آرمان محل دفن جسد را بگوید.

با این وجود باز هم با توجه به مدارک جدید به‌دست‌آمده و قبول اعاده دادرسی، آرمان بار دیگر پای میز محاکمه رفت و این بار در شعبه ۵ مورد محاکمه قرار گرفت. او که حالا در مقطع فوق‌لیسانس در دانشگاه شهید مدرس در حال تحصیل است، یک بار دیگر اعلام کرد قتل کار او نیست و نمی‌داند جسد کجاست و ممکن است غزاله زنده باشد.

در نهایت قضات دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند و آرمان را در قتل مجرم تشخیص دادند و او را برای بار دوم به قصاص محکوم کردند. رأی صادرشده یک بار دیگر در دیوان عالی کشور تأیید شد.

شایان ذکر است، بی‌بدن فیلمی عناصر جنایی ایرانی به کارگردانی مرتضی علیزاده، نویسندگی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی محصول سال ۱۴۰۲ است. این فیلم نخستین‌بار در چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر به نمایش درآمد.

به گفته کارگردان، داستان فیلم برداشتی آزاد از چندین پروندهٔ قضایی واقعی است. شباهت‌های بسیار المان‌های فیلم با پرونده غزاله شکور باعث اعتراض خانواده شکور به این فیلم گردید، کارگردان فیلم ارتباط مستقیم اقتباس سینمایی خود با این پرونده را نپذیرفت.

بازی سپاهان و پرسپولیس

در جریان بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر، فوتبال روی زشتی از خود به جامعه نشان داد و بانوان پرسپولیسی مورد اهانت هواداران سپاهانی قرار گرفتند.

در مقابل برخی هواداران زن پرسپولیسی نیز در مقابل از تعابیر زشت و زننده‌ای استفاده کردند که همین موضوغ سبب شد تا برای برخی موضوع ورود زنان در ورزشگاه‌ها دوباره به یک مسئله و مهم سوال تبدیل شود.

ظاهرا حواشی دیدارهای پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد و مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان بعداز دور جدید بيانيه ها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

  نیکا شاکرمی

چند روزی است که رسانه‌های معاند با محوریت بی بی سی با ارائه گزارش‌های اشتباه و ساختگی پیرامون مرگ مرحومه نیکا شاکرمی دوباره در تلاش هستند تا فضای مجازی و رسانه‌ای ایران را تحت تاثیر قرار داده و افکار عمومی جهان را بر علیه ایران بشورانند.

رسانه‌های معاندی که در برابر قتل و عام ده‌ها هزار کودک و نوجوان غزه که بسیاری از آن‌ها زن و دختر بودند سکوت کرده اند و از ترس رژیم صهیونیستی و اربابان خود سخنی نمی‌گویند، حالا از راه دور پرونده‌ای ساختگی برای مرحومه نیکا شاکرمی ساخته اند و ادعا‌هایی بی اساس را در خصوص او مطرح می‌کنند.

در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ خبر تلخی ناظر بر مرگ دختر نوجوانی به نام نیکا شاکرمی نیز در فضای مجازی منتشر و با حواشی فراوانی رو به رو شد. در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ رسانه‌های معاند به نام انتشار اسنادی جدید از این پرونده دوباره این نام و این پرونده را مورد توجه افکار عمومی در رسانه‌های ایران قرار دادند.

خیزش دانشجویان ضد صهیونیست

به دنبال حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان بی گناه در نوار غزه و کشتار وحشیانه آنها، موجی از اعتراضات در نقاط مختلف جهان در اعتراض به این نسل کشی به ویژه در دانشگاه های کشورهای اروپایی و آمریکایی آغاز شد.

آوریل 2024 رسانه ها از برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان و اساتید معترض در دانشگاه های این کشور که در اعتراض به این نسل کشی به خیابان ها آمده بودند، خبردادند و این اتفاق سبب سد تا این موضوع نیز در کانون توجه کاربران قرار بگیرد. 

 

لیلا صدیقی

در روز‌های گذشته در فضای مجازی نامی به نام لیلا صدیقی نیز مورد توجه قرار گرفت. این بار نیز رسانه‌های معاند میدان دار معرکه هستند و مدعی هستند که این فرد دختر حجه الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی است که خارج از کشور زندگی می‌کند.

هنوز هیچ رسانه و یا مرجع داخلی در این خصوص شفاف سازی لازم را انجام نداده است.

حجه الاسلام صدیقی مدتی پیش بابت ماجرای حوزه علمیه امام خمینی ره و باغ ازگل مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت.

ژیلا صادقی

ژیلا صادقی که سال هاست با حجاب کامل میهمان خانه‌های مردم از طریق قاب تلویزیون است، حالا با انتشار تصاویری از خود با پوشش نامناسب در فرودگاه خارج از کشور با حواشی فراوانی رو به رو شده است.

ژیلا صادقی نیارکی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۲و مجری تلویزیونی و بازیگر ایرانی-آمریکایی است. او یک مجری پرحاشیه شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • سهم سازمان سینمایی از نمایشگاه کتاب
  • سهم انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان سینمایی از نمایشگاه کتاب
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • خزاعی: انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا